SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Sunday, July 10

confuse

assalamualaikum
sory sangat-2 sayang coz lame tak update sayang.sayang dah berhabuk dah.dah lame tak luahkan perasaan aku kat sayang kan ?busy -- hahahaha

okey.aku punn dah lame tak hupdate kan.so macam-2 story la ade.harini hari isnin.skolah cuti sebab larian 1sukan harituu.thengs KERAJAAN !macam-2 terjadi kat Malaysia sekarang nie.ramai yg dengki nak jatuh kan Malaysia kan..

lesen motor pon dah ade L,dah pegi buad latihan tapi baru 2jam.kena pegi banyak kali lagi nie.fighting !

puasa nak dekat dah !raya punn nak dekat dah.cepat je mase berlalu.aku still engad mase aku baru masuk tingkatan 4 dulu.dah 6bulan oke ? mygod !cepat je.aku semakin dewasa dan terus dewasa.rindu zaman budak-2.tahun depan dah spm.lepas tuu abes skolah.sekarang nie mase bukan berjalan dah.mase dah naek kereta.laju jee.aku harap aku dapat laa peluang untuk bagi family aku rase duit hasil aku kerja nd berjaya nanti..nak bagi parents aku tengok aku berjaya nd senang dalam hidup. insyaALLAH 
<3

taktau nak cerita apa dah 
!! annyeong !!

0 comments:

Post a Comment