SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Monday, June 20

benci gila !

assalamualaikum.first skali aku nk ckap aku nak nanges !!!!!!!!benci gilaaa.aku taktau nak luah kat sape skang nie.oke.aku mngku semua nie ke"bodohhhhhhhh"an aku.coz aku caye cakap dia..aku caye yg dia still sayang kat aku.padahal ? tott-toott ..aku taktau la nape aku takleh nak elak kan diri dari dia.aku nak lupa dia please !macam mane nie !aku engat kan dia coup ngan member aku je.rupa nya dia pasang satelit merata-rata !!!waddafak !hang engat hang hensem sangat la. !aku taknak dahh texxxxxttttttttt hangggg !!!!!paham ?klau paham bagus la !tak paham hang tunggul batu !hahaha.

hmmmm..sebenar nye aku sedih aku rindu dia yg dulu....aku tau mase aku coup ngan dia pun dia bukan nye setia ngan aku....

MULAI HARINI ALINA AKAN LUPAKAN TOTT-TOTT !CHAIYOK !!

-the ends-

0 comments:

Post a Comment