SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Friday, May 6

suka suka !!




assalamualaikum....


wau !!suke sangat sangat hari nie !suke++ !!hari nie kan hari sabtu.  err == ' memang la hari sabtu :))
sekolah kami sekolah laa kan.sekolah ganti..mase pagi memang boring.ade lumba lari laa apa laa.aku puns duduk la ngan yobo aku nd azleyn.kitorang maen pusing gam *sebenar nya maen pusing botol tapi botol tade :)) kitorang tanye la mcm2.lepas tuu azleyn tanya "hang ada suka kat sapasapa x dalam kelas nie ?" aku puns jawab laa."_____________ !" hahaha...lepas tuu kitorang tawu laa mcm2 sal kawan.tapi boring jugak laa.lepas je rehat kami masuk kelas tapi cikgu tade.so ape lagi,naek tanduk ler..aku ajak budak kelas maen.mulamula kitorang maen pepsi cola tuu.ala.....yg pijakpijak kaki tuu..best laa jugak.tapi yg paling best maen ice+water tuu..alaa..yg sentuh pastu jadi keras nd tale gerak.  *takkan korang taa penah maen kan.. :)) apa lagi.lari satu kelas smpai tak cukup kaki..hahaha.korang the best la sayangsayang aida azleyn fadzil dzul nik 
sebelum balik kitorang ramai2 wish kat hafiza cosz hari nie birthday dea.sory sayang.bukan kitorang lupa wish kat hang tapi saja na buad suprise *sory sebab aku yg rancang benda nie :))

happy birthday hafiza..
semoga panjang umur nd dirahmati allah

0 comments:

Post a Comment