SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Wednesday, May 11

stupid ==

grrr~assalamualaikum !! ya AllAh~malu nya hari nie...srius mcam tenuk tak berbaju taw tak...aku dah buad perkara yg terlampau bodoh smpai meng "aib" kan  kan diri sendiri....crite dea camni...aku terlambat dtg skola coz cri tshirt koko x jumpa.pastu aku sruh la ayh aku hanta...ayah aku pon on je laa.pastu sementara tunggu ayh aku mandi tuu aku bkak laa beg coz nk amek buku...kan exam :) lepas tuu lam kreta aku pegang jela buku tuu..smpai skola aku galas beg tuu cam beasa...apasal budak kat gate skola sume usha aku laen mcm..dgn budak lower 6 nye !!!so aku pun buad derk jelaa.jalanjalanjalan.sampai kt tangga tuu tetibe hafiza tego

hafiza : "alinaaaaaaaaa !!!zip beg hang TAK TUTUP !!!"
AKU :ooo--emmm--gggiiieeee ! *lari terus naek atas..
lepas tuu mula laa.nak menangis sorangsorang.gelak sorangsorang *macam orang bodo !!!
dala mase aku jalan tadi ex aku ade kat belakang !seegan woiiiiiiiiii !!!!
oke alina.....tuu sume da jadi kenangan ! K E N A N G A N !!

-ends of the story-

0 comments:

Post a Comment