SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, March 22

pelik !

huargh !
nak tanye ?
kenapa aku bace belog semua org dok cite org dok mengurat depa ?
sorry*bukan tuju kepada siapasiapa !
aku punn nak cite jugak laa.
hari jumaat minggu lepas*sebelum cuti sekola
aku py tuisyen ngn mmber aku.
so kitorang ta balek tapi trus p pkai baju sekola
bangga woit !
hahahaha
mase balek ade mamat lepak kat tmpat bus.
kitorang buat dono jelaa sbab kitorang jenis ta melayan.,
tetibe de mamat pkai baju putih panggel.
mamat :wey ! wey ~!
aku :apehal ?
mamat :skola korang ade sofbol x ?
aku:ade .asal ?
mamat :hebad x ?
aku :hebad laaa..pehal ?
mamat :ckp kt buda sofbol kitorang nk lawan
aku :okey =="
mamat :bole ke ?
aku:bole ~nanti ckp laa
mamat :okey~okey~
then aku punn sembang a ngan kawan aku..
tetibe dea pggel lagi !
haish mamat nie pehal !
ni yg panas ni !
mamat :wey ~wey~
aku :pehal ?
mamat :skola mane ?
aku :skola ***
mamat :ouh .


tapi brader !kau mang comel doe.
tak siasia aku layan hang !
tapi aku admire kawan hang yg pkai bju biru belangbelang tuu .
wakakakaka 
the ends ~



0 comments:

Post a Comment