SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Wednesday, March 9

exam ^^

waa  !
assalamualaikum *
skolaa aku dah start exam woi.
sebagai pelajar science saya terlampau busy dan ta sempat nak update blog !
seronok !
mak aii.
susa giler .
aku dah mule nak putus asa msuk kelas science ni.
tapi kite kena berusaha !
start ari jumaat 4/3.
hahahahaha !
hari ni exam add math bio sejarah.
add math senang gilaa wey !
senang yang amat !
aku boleh jwab 1 soalan jaa.
laen soalan tak mencabar sebab tuu aku malas nak pkir.
buad cincai jaa.
waktu exam sejarah lagi laa !
fadzil rosman kena rasuk hantu kak limah tadi.
hahahah !
sebab kawan2 dea kat luar buad bsing !
you rock bradah !
hahaha .
best laa dapat satu kelas ngan budak2 giler cam aida and lain2.
happy je.
takde laa tekanan sangat nak blajar.
okey.time tuu study.
chemist wei !
goodluck alina !
bye all.
assalamualaikum :)

0 comments:

Post a Comment