SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Saturday, February 19

dugaan

hmm.
banyak nye dugaan skang nie.
saba jelaa ye cekcumy.
hang kena saba.
coz org yg saba sentiase dikasihi.
and hang taa besalaa punn.
hang kena kuat.
and hang takan menanges kat depan org
coz ang bukan org yg suke mencapub.
*mencari publisiti murahan*
hang kan kuat.
yeah !
tadesape punn yg bule buli or hina hang !
kawankawan hang punn sayang kan hang.
dorang sentiase b'pihak kat hang.
coz dorang taw hang taa salaa.

dugaan pertama :
syafikah budak ketot yg baru pindah and konon hebad sangat
*tapey taa hebad mane punn*
buad hal.
pegiy canang satu sekolah yg hang nie dok rampas bf kakaa dea.
and bf kakaa dea iaitu hafizul hafiz bin musa
foe ur infrmation.
hafizul hafiz nie sebenar nye ex aku !
ketot nie py buad cite kate hang nie dok t'hgeh2 kat si sengal nie.
tpey sisengal nie tamo kat hang.
wei pompuan!
aku taa batak laa laa kat sengal nie !
aku daa taa maw kat dea.
dea yg dok text aku merayu terima dea blek!
bukan salaa aku !
ang dok ckp kt sume org naa jumpe aku !
aku tggu tadak punn !
laow jumpa aku mang nk kena truk laa !
aku sekeh pala !
bajet hot !
*cekcumy memang ganas !*


dugaan dua :
haish !
hari nie pjk
*pendidikan jasmani kesihatan*
maen bola jaring.
gabung kelas ngan vt2.
mulemule maen mang syiok.
tpey mase nk sambut bola tuu
tibetibe tngan aku terkena s'ekor tenuk.
*tenuk=syahirah*
then dea report cegu.
bermula laaa pertengkaran

tenuk :cegu,apa nie !maen tampaq2 pala !
buda comel :aku taa sengaja laa.*bodo
tenuk:hang dok bodobodo apa !bab*
buda comel :cegu,saye tana maen dalaa !*taok jersi

cegu dok ceramah sat.
pstuu cegu nk kmi salam+mnx maaf
aku tanaa !
cegu pakse.
*si tenuk sudaa menangis !
mencapub laa kate kan.
aku daa bengang.
then cegu ckp

cegu :alina,awk naa kurang aja ngn saye ke ?awk taa kesian kt saye ke ?

maaf cegu.aku rase kesian geylaa kat cegu.
cegu ckp hal padang settle kat padang.
aku punn naa shake hand laa.
tpey dea dok buad muka.
tape laa tenuks !aku mengalah punn sebab cegu jaa.

abes shake hand  tuu hang kepochi kat suma org dok ckp aku gado kat hang !
*mulut longkang !*
aku taa takot laa !aku kan kuat !
taa menangis punn :)


dugaan tiga :
hmm..
nie paling sedih.
aku gado ngn org aku taa menangis.
org ckp aku mcm2 punn aku taa sentap.
tapi bile bestfriend aku naa pindah aku menangis woi !
BPH daa tinggal BP jhee.
*babes pinky heart*
fila,aku sayang hang.
aku nak minx maaf klau aku ade sala silap.
kite daa mcm kemba 3 daa.
take care yer darling :)
and tahniah coz dapad msuk SBP.
* iloveyousomuch *


p/s : *aku * ang *hang* ade lah orang yang same =cekcumy 

0 comments:

Post a Comment